• info@ykndentalclinic.com

Neden YKN Clinic?

YKN DENTAL CLINIC ailesi olarak,

40 yıllık klinik ve dental laboratuvar tecrübemizden beslenerek, genç , girişimci ve yenilikçi ruhumuzun enerjisiyle hastalarımızın sağlığı ve  beklentilerini her zaman önceliğimizde tutarak, işimizi en iyi şekilde yapmayı  kendimize misyon bilmekteyiz.

Çiğneme, fonetik ve estetik özelliklerini kaybetmiş dişlerin ve çenelerin rehabilitasyonunu, kadim mesleğimize, hastalarımızın sağlığına ve isteklerine  saygı çerçevesinde, bilimin rehberliği ve teknolojinin desteğiyle uygulamaktayız. Dünyada kabul görmüş,  Avrupa standartlarındaki en modern ekipmanlarımız ve tedavi yöntemlerimizle diş problemleri yaşayan veya daha iyi bir ağız estetiği arayışında olan hastalarımızın yanındayız.

İstanbul’un ticaret ve kültür merkezlerinden biri olan Beşiktaş İlçesinde hizmet veren polikliniğimiz T.C. Sağlık Bakanlığından denetlenmektedir. Butik Dental Klinik anlayışımızla,  Poliklinikte çalışan hekimlerimizin aileden ve daimi olması, hastalarımızın; tedavi sürecinde ve sonrasında  veya yeni tedaviler için  yıllar sonra tekrar geldiğinde  yine aynı hekimden hizmet alma olanağı sunmaktadır.

Dental ekipman ve çözüm ortaklarımız uluslararası en iyi firmalardan oluşmakta , hastalarımızın yüzünü uzun soluklu güldürebilmeyi , kaliteli işçilik ve kaliteli malzeme  ile başarabiliriz anlayışımızla, dental ekipman ve çözüm ortaklarımızı uluslararası en iyi firmalardan seçmekteyiz.

Estetik lamine ve zirkonyum restorasyonları , CAD/CAM makineleri ile üretim yapan, 3D yazıcılarla zenginleştirilen, teknolojik ekipman ve deneyimli kadroya sahip,  bünyemizde bulunan dental laboratuvarımızda yapmaktayız. Dental teknisyenin de kadromuzda bulunmasıyla, protetik uygulamalarımız hızlı ve estetik  olmakta, bu sayede, tedavilerimiz en kısa sürede bitmektedir.

Yabancı hastalarımıza kolaylık sağlamak, şehir içi ulaşım, konaklama ve şehir gezisi için çeşitli turizm şirketleriyle anlaşmalarımız  mevcuttur. Hastalarımızın taleplerine göre , tedavi ve konaklama için üç farklı hizmet konsepti uygulamaktayız.

1) Transfer Treatment

Sizin kliniğe ulaşım için yorulmanızı, ulaşım yolları için düşünmenizi dahi istemiyoruz. Son derece konforlu, vip araçlarla sizi otelden alıp tedavi sonrasında tekrar otelinize  bırakıyoruz. Bu sayede kliniğimizin lokasyonunu bulmak için yorulmayacaksınız ve istanbulu gezmek için zaman kazancaksınız. VİP ulaşım hizmeti için ekstra bir ücret ödenmemektedir.

2) Host and Treatment

Eğer sadece tedavi amacıyla gelmek istiyorsanız bu paket tam size göre. Şehre gelmeden önce hiçbir şekilde konaklama ve ulaşım için araştırma yapmanıza gerek yok çünkü biz sizin için herşeyi planladık. Havaalanından karşılama,  kahvaltı ve akşam yemekleri dahilinde olan 5 yıldızlı otellerde tedavi süresince konaklama ve klinik-otel arası ulaşım hizmetleri vermekteyiz.

3) Travel and Treatment

Asya, Avrupa ve oryantel kültürlerden izler taşıyan bu kadim şehre gelip de gezmeden dönmek olur mu?

Doğu Roma ve Osmanlıdan günümüze miras kalan tarihi mekanları rehber eşliğinde gezmek, boğazın büyüleyici mavisinden şehri izlemek, o çok sevdiğiniz Akdeniz ve Osmanlı lezzetlerini yerinde tatmak için tedavinizden ayrı bir plan yapmayın. Havaalanı transferi, 5 yıldızlı otelde konaklama, vip araçlarla klinik otel arası ulaşım ve İstanbul turu hizmetlerimize , inanamayacağınız düşük bir ödeme miktarı ile tedavi paketi yapmaktayız.

Hızlı iletişim
  • info@ykndentalclinic.com
Bizimle iletişime geçmek ve soru sormak için iletişim butonuna tıklayınız.

E Bülten

Yeniliklerden haberdar olmak için bültenimize abone olun