Gülüş Tasarımı Nedir? Kimlere Uygulanır?

Günümüzün en popüler estetik tedavilerinden biri de gülüş tasarımıdır. Güzel gülüşler, düzgün diş yapısı, hastalarımızı fiziksel olduğu kadar psikolojik yönden de memnun eder. Bu nedenle kliniğimizde en çok tercih edilen tedavilerden birini oluşturur. Peki, gülüş tasarımı nedir? Kimlere uygulanır? Herkes yaptırabilir mi?

Gülüş Tasarımı Nedir?

Gülüş tasarımı, belirli sebeplerden dolayı estetik görünümü bozulan diş ve diş eti yapısının yüz şekline, çene yapısına ve hastanın gereksinimlerine bağlı olarak değerlendirilerek hastayı doğal ve estetik görünümüne kavuşturduğumuz bir tedavidir. Ancak bu tasarım kişiden kişiye değiştiğinden dolayı içinde birçok detayı barındırır. Hasta bu işlemi yaptırmadan önce hem hekimine güvenmeli hem de isteklerini belirgin şekilde belirtmelidir.

Gülüş Tasarımında Hangi Faktörler Önemlidir?

Gülüş tasarımına başlamadan önce hastanın istekleri ve şikayetleri öncelik arz eder. Hastamız dudak yapısından memnun mu? Dişlerinin uzunluğu ya da kısalığından şikayetçi mi? Diş yapısında gülümserken veya konuşurken onu rahatsız eden bir yer var mı? Bunlar ve benzeri sorularla hastanın beklentisinin anlaşılması gerekir.

Tasarımda hekim öncelikli olarak 3D ağız içi uygulamalarla hastanın mevcut kaydını dijital ortama aktarmalıdır. Aktarma işlemi ile hastanın yüz şekli ve dudak yapısı farklı açılarla kaydedilir ve hasta için uygun tasarım hazırlanır. Böylelikle, hastaların tedavisi başlamadan nasıl bir görünüme sahip olacağı da belirlenmiş olur. Bu teknikle hastamızın tedavi hakkında kaygılarını da gidermiş oluruz.

Hastalar güzel gülüşlerini sağlıklı ve uzun ömürlü kullanabilsin diye dişlerinin ve diş etinin sağlıklı olduğundan emin olmalıdırlar. Dolgu, kanal veya ortodontik tedavi gerekiyorsa yapılmalı; diş eti sağlığına, operasyon gereksinimine dikkat edilmelidir. Hastaya uygun hazırlanan lamine veya zirkonyum diş kaplamaları, hasta ağzında prova edilmeli, ardından hastanın onayıyla beraber kalıcı olarak tedavi uygulanmalıdır.

Gülüş Tasarımı Kimlere Yapılabilir?

• Dişlerde belirgin renklenmeler, lekelenmeler varsa,

• Dişlerdeki çapraşıklık durumlarında ,

• Diş boylarında orantısızlık olduğunda,

• Eksik diş bulunanlarda,

• Dişlerinin ya da diş etlerindeki görünümünden rahatsız olanlarda,

• Dişler ve diş etleri arasındaki orantısızlıklarda,

• Diş sıkma ve buna bağlı hastalıklarda,

• Diş eti iltihabı ve kanamalarında,

• Diş çürümelerinde,

• Diş kırılmalarında,

• Diş minesi aşınmalarında.

Bu ve bunun gibi birçok rahatsızlıklarla diş estetiği bozulmuş birçok hastada rahatlıkla uygulanabilir bir tedavidir.

Gülüş Tasarımı için Neden YKN Dental Clinic’i Tercih Etmelisiniz?

Gülüş tasarımı estetik olduğu kadar ağız ve diş sağlığına öncelik vererek yapılması gereken bir tedavidir. YKN Dental Clinic ailesi, uzman hekimleri ve başarılı teknikleriyle güzel gülüşlere kavuştuğunuzdan emin olmakla beraber o gülüşlerin sağlıklı olduğundan da emin olarak süreci yönetir. Uzun dönem kullanılan bu tedavinin özensiz bir işlemden geçmemesi gerekir. Biz YKN Dental Clinic ailesi olarak hastalarımızın memnuniyeti ve başarılı kadromuzla beraber uzun yıllardır bu tedaviyi başarıyla uyguluyor başarılı dijital uygulamalarla ve doğru tekniklerle hastalarımız için en uygun tedaviyi yaratıyoruz.

YKN Dental Clinic ile Gülüşlerinize Güzellik Katın!

Gülüş tasarımınızın bir sanatçı gözüyle tasarlanmasını istiyor ve bu süreci uzman bir hekim titizliliğiyle komplikasyonsuz geçirmek istiyorsanız, YKN Dental Clinic’i rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Daha fazla bilgi almak için kliniğimizi ziyaret edebilir veya web sitemizden destek alabilirsiniz.